بازارهای مرزی ایران
نوشته شده توسط : آس چارتر

خرید کردن همیشه یک لذت خاصی به بانوان می‌دهد به شرط اینکه شما بدانید از کدام مراکز خرید محصول مورد نظر را خریداری کنید.‌ انواع مختلفی از بازارچه‌های مرزی در ایران وجود دارد که در بین مسافران و مصرف کنندگان مورد محبوبیت قرار گرفته است.

این بازارچه‌ها بیشتر در شهرهای مرزی ایران از شمال تا جنوب از شرق تا غرب قرار دارد و یک ویژگی منحصر به فردی را به خود اختصاص داده که مهمترین آن این است که تمام اجناس متنوع خارجی با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. شما در این بازارچه‌ها می‌توانید پوشاک، کیف و کفش انواع مختلفی از لوازم‌های خانگی، الکترونیکی مانند: موبایل و انواع مختلفی از لوازم‌های بهداشتی و صنعتی را تهیه کنید.

بیشتر بازارچه‌های مرز ایران در درون شهر وجود دارد که همین امر مورد محبوبیت در بین افراد قرار گرفته چون، راه دسترسی به این مکان ها بسیار آسان است. بازارچه‌هایی که در مرز ایران وجود دارد بر اساس قوانین و مقررات صادرات کالا را انجام می‌دهند و تمام محصولات دارای گارانتی و ضمانت است.

ما می‌توانیم به بازارچه‌هایی از جمله: تمرچین، سرو، منطقه آزاد ماکو، بازار مرزی مهران و بازار مرزی اشاره کرد. ما در اینجا به برخی از بازارچه‌های مرزی ایران اشاره می‌کنیم و تمام اطلاعاتی که قرار است مصرف گنندگان بدانند بصورت جزئی به آن ها می پردازیم.

بازار های مرزی ایران,بازارچه آستارا مرز ایران,بازارچه تمرچین

بازارچه سرو

بازارچه سرو در فاصله ۵۵ کیلومتری ارومیه قرار دارد و به عنوان یکی از جاهای دیدنی ارومیه به حساب می‌آید. به عنوان پرطرفدارترین بازارچه مرزی در کشور ایران شناخته شده است و اگر قصد خرید پوشاک خارجی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارید می‌توانید این مکان را در اولویت قرار دهید.

اجناسی که در بازارچه مرزی سر وجود دارد محدود به محصولات خاصی نیست بلکه شما می‌توانید انواع مختلفی از کالاها را بنا بر نیاز خود تهیه کنید. محصولاتی از جمله پوشاک، محصولات بهداشتی و همچنین انواع مختلفی از کیف و کفش با مارک خارجی به صورت عمده به فروش می‌رسد. شما میتوانید بلیط پرواز تهران تبریز یا بلیط چارتر تهران کرمانشاه را از سایت خرید بلیط هواپیما داخلی اس چارتر خریداری کنید.

شما می‌توانید از طریق اتوبوس و وسایل نقلیه از جمله خودروی شخصی به راحتی به این بازارچه بروید. امکانات و خدمات زیادی در این بازارچه وجود دارد که تمام این موارد با قیمت مناسب به شما ارائه می‌شود. تمام برندهایی که در این بازارچه وجود دارد برندهای معروف ترکی است و از نظر اصل و فیک بودن نگران نباشید و آسوده خرید کنید.

نه تنها شما به صورت حضوری بلکه به صورت اینترنتی می‌توانید محصول دلخواه خود را ثبت کنید. این بازارچه از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را شروع می‌کند و تا ساعت ۸ شب خدمات ادامه دارد.

بازارچه جلفا بازارهای مرزی ایران,بازار های مرزی ایران,بازارچه آستارا مرز ایران

بازارچه آستارا

بازارچه آستارا مرز ایران و جمهوری آذربایجان قرار گرفته و شما در کنار خرید می‌توانید از جاهای دیدنی متعددی لذت ببرید. شما می‌توانید اجناس روسی را با قیمت مناسب تهیه کنید. در سال‌های اخیر تعداد پاساژها و مراکز خرید آستارا رو به افزایش است و توانسته اجناس متعددی را بنا بر نیاز مصرف کنندگان ارائه دهد. جالب است بدانید که حدود ۱۵۰۰ مغازه در بازارچه آستارا وجود دارد و شما در روزهای پنجشنبه و جمعه می‌توانید از حراجی‌ها استفاده کنید.

اجناسی که ارائه می‌شود شامل: لباس زنانه و مردانه و بچگانه و همچنین کیف و کفش و انواع مختلفی از لوازم‌های آرایشی و بهداشتی با کیفیتی است. بازارچه آستارا امکانات تفریحی و رفاهی زیادی دارد که در ابتدا شما می‌توانید از پارکینگ‌هایی که مجهز به دوربین مداربسته است برای پارک کردن ماشین استفاده کنید. در درون بازارچه انواع مختلفی از مغازه‌ها و رستوران‌ها سنتی و مدرن است.

بازار های مرزی ایران,بازارچه آستارا مرز ایران,بازارچه تمرچین





:: برچسب‌ها: بازارهای مرزی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: